Friday, March 30, 2012

Mida veel?

Tegin eelmisel nädalavahetusel 2 kevadpilti ka õuest. Nüüdseks on see lumi juba kadunud ja aed üleni roheline, aga nädalavahetuseks lubas veel lörtsi ja lund, nii et hõisata pole midagi. Aga eelmise nädala teises pildis on juba kevad olemas, päike kohe oli teistsugune. Muidu on see nädal olnud kuidagi eriti karm, kas on üks süüdlane ka kellakeeramine, ei oskagi kommenteerida.
Peavalu on mu viimaste päevade saatjaks olnud.   Mu suur poja oli haige: 4 päeva järjest üle 38 palavik, enne alla ei läinud, kui arst antibiootikumid peale pani. Täna on A palavikus. Kass on ka kuidagi väga imelik sel nädalal olnud, magas terve päeva üleval ja toidu vastu ei tundnud mingit huvi.
Minu väike "lõvikarbist" auto jonnis sel nädalal nii, et ei läinud pärast tööd üldse käima. Vana viga lõi eriti tõsiselt välja. Istusin 3 tundi ja proovisin teda tööle saada, aga ei, keeldus. Palusin ilusasti ja olin väga vihane , aga ei midagi. Nii et lõpuks tuli bussiga koju tulla, nutt kurgus. Järgmise päeva lõunal keeldus ta jälle koostööst, aga  meesterahvad olid valmis mind aitama. Üks käis kapoti all tema juhtmeid paitamas, teine istus sisse ja  auto läks  käima. Kevad? Olen valmis uskuma, et lähenesin talle juba oma negatiivse energiaga ja usuga, nii et ei saanudki käima. Lasin paagi poolenisti bensiini täis ja nüüd on ta jälle minuga sõber olnud, aga kui kauaks. Varsti tahab jälle vist mees näha? Kasutasin eelmise nädala viimast lund ära ja pildistasin kaks oma käsitööd ka üles. Vest on natuke liiga ümber, aga muidu pole viga, muster Käsitööst ja Annise sall on ka juba ammu kootud, nuppude kudumine on ikka algajale väga ebameeldiv. Muidu mulle see sall väga meeldib, mugav õlgadele tõmmata.


Täna, kui töölt koju sõitsin, oli 2 päris ohtlikku olukorda, kus rekad möödasõitu tegid ja  minu suunas mulle otse vastu tulid. Teisel korral isegi andis juba teine rekajuht oma tuledega märku, et ma ettevaatlik oleks. Sõitsin juba teeserva. See oli kõige kummalisem, et need juhtusid 10km vahedega. Nii et ole pidevalt valmis elule vürtsi lisama. Liikluses toimub viimasel ajal kogu aeg surmasõite, aga sellele pole vist mõtet mõelda.

No comments:

Post a Comment