Monday, May 21, 2012

Suvesoojus on käes

Täna on päris suvesoe, eile oli natuke külmem. Aga kaks päeva läks askeldades. Ma ei oska oma aega kuidagi planeerida. Minu laupäevad ja pühapäevad koosnevad tavaliselt sajast erinevast askeldusest, puhkamiseks ja lõõgastumiseks jääb aega kõige vähem, aga samas pole ka midagi sellist, mille üle uhkust tunda, et see töö saigi lõpuks valmis. Lugemiseks ja "mängimiseks" aega jäi ka natuke st lugesin ühte raamatut ka tund-kaks.Laupäeval käisin raamatutäikal ja vedasin jälle paar raamatut koju. Kes need küll läbi loeb? Üks on Elina Toonalt, keda ma enne lugenud pole.


Aias sai jälle naatidega võitlust pidada, aga arvestades nende kasvamise kiirust ja elujõudu, pakub puhas peenar silmarõõmu paariks päevaks ja siis algab uus võitlus, kui aega muidugi leiab. Muidu on praegu üks minu lemmikaegu looduses:helesinised meelespead õisevad rohe-rohelises rohus, õunapuud on kohe õide puhkemas. Isegi meie lemmikloomad tundsid ilusast päevast rõõmu aja lebotasid õnnelikult murul. See nädal tuleb veel vastu pidada, siis läheb töö ka lihtsamaks, enne eksameid on konsultatsioonid st tunde on vähem ja päevad lühemad. Ma ei tea, kui kooliaastat pikendada tahetakse, kuidas õpilased ja õpetajad vastu peavad, sest praegu on juba lastelt midagi nõuda üpris mõttetu ja ise tunned end tahvlilapina.

No comments:

Post a Comment