Sunday, July 18, 2010

Kas me sellist suve tahtsime?




Leitsak on kestnud juba nädal ega väljas eriti olla tahagi. Toaski on abiks konditsioneer. Praegu on päästev vihmasadu, päev läbi on kusagil müristanud. Ma ei teagi, kas peaks tundma kahetsust, et midagi asjalikku teha ei viitsi. Loen ja molutan niisama. Käsitööd olen ka ikkagi teinud.


Kui palju on Eestis selliseid suvesid, kus veetemperatuur tõuseb üle 25 kraadi. Eile oli Pärnus merevesi 29 kraadi soe. Mina, kes ma eriti ujuja pole, olen kaks korda meres käinud. Esimene kord oli tuuline ja tuline päev, lained olid mõnusad ja tuul otsekui paitas keha. Ah jaa, väike märk ka maha. Olen kasvuhoonest juba 3 tomatit saanud, aga nüüd tuleb vist väike vahe sisse, sest isekasvatatud taimedel on tomatid alles väikesed, enne augustit sealt vist midagi tulemas pole. 3 ostetud taime hakkasid varem kandma, õigemini nad õitsesid juba ostmise ajal.
Panen siia üles ka oma ühe suurema töö, mille idee oli juba ammu ja alustada sai ka selle kardinaga juba kevadel, aga nüüd võtsin kätte ja heegeldasin lõpuni- WC kardin. Päike paistis sisse ja sellepärast pilt ka selline tume. Ausalt öeldes lõpuks oli sellest tööst juba kopp ees. Heegeldatud 1, 25 heegelnõelaga. Aga WC on nüüd päris romantiline ja ise olen rahul. Üks mõte jälle realiseeritud.





Teiseks tööks on
lapitöös toolikate. Eelkõige tugitoolile, aga sobib ka rannatooli jaoks. Seda andis päris nikerdada ja kogemusi sain ka.
Olen lugenud ka kahte päris head raamatut, aga nendest kirjutamine jääb homseks.

No comments:

Post a Comment